لو: اسپانیا همسطح با آلمان بازی کرد و از مدعیان قهرمانی جام جهانی است

به گزارش گروه ورزشی رکنا، یواخیم لو پس از تساوی یک - یک شب گذشته (جمعه) شاگردانش در خانه مقابل اسپانیا از عملکرد ماتادورها تمجید به عمل آورد.
یواخیم لو، سرمربی آلمان در مورد این بازی گفت: هر دو تیم یک بازی خوب را به نمایش گذاشتند. این بازی مصاف تماشایی با حریفی بود که همسطح و همطراز خودمان بود. هر دو تیم با شیوه خودشان سعی در ارائه یک فوتبال هجومی و پرس حریف داشتند. اسپانیایی کار ما را سخت کردند، اما ما هم ریسک کردیم و فکر می‌کنم که این بازی نکات مثبتی برای من داشت. خوشحالم که توانستیم یک بازی دوستانه در این سطح برگزار کنیم.
وی در ادامه با معرفی اسپانیا به‌عنوان یکی از بخت‌های قهرمانی در جام جهانی روسیه، افزود: هر کسی که فکر می‌کند شکست دادن تیمی با سابقه قهرمانی در جام جهانی آسان است، اشتباه می‌کند. اسپانیا و تیم‌های باشگاهی‌اش در اروپا در بالاترین سطح بازی می‌کنند و بازیکنانش هم مدت‌هاست که کنار هم قرار دارند. این تیم سیستم بازی موفقی دارد که به فشار رقبا به خوبی واکنش نشان می‌دهد و با آرامش و خونسردی کارش را پیش می‌برد. اسپانیا راه خوب بازی کردن را می‌داند و به نظر من یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 368495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟