لیگ یک/ رژه فجرسپاسی پیشاپیش ملوانان

تیم‌های نظامی لیگ دسته اول نیم فصل دوم را با نتیجه گیری خوب آغاز کردند اما در این بین فجر به نسبت ملوان نتایج بهتری کسب کرده و حتی خود را در رده دوم جدول جا کرده است. در واقع فجر یک گام در رژه نظامی جلوتر از همتای بندرنشین خود است. آنها می‌خواهند بار دیگر به لیگ‌برتر بازگردند و حق از دست رفته‌شان را از سطح اول فوتبال ایران پس گیرند. البته ملوان هم در این دو فصل در صدد بازگشت به لیگ‌برتر است اما شرایط بد مالی و اتفاقاتی که در این دو فصل برای آنها رقم خورده باعث شده تا آنها نتوانند با قدرت به کار خود ادامه دهند.
نکته حائز اهمیت در دیدارهای این دو تیم در نیم فصل دوم این است که ملوان در 10 هفته گذشته حتی یک باخت هم نداشته اما فجر در دیدار هفته بیستم توسط مس رفسنجان متوقف شد؛اما با این حال باز هم این شیرازی ها هستند که خود را به جمع مدعیان اضافه کردند. 
فجری‌ها در 10 هفته گذشته 6 پیروزی، 3 تساوی و یک باخت در کارنامه خود ثبت کردند که همین نتایج 21 امتیاز به امتیازات آنها افزوده و آنها اکنون 49 امتیازی هستند و در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند. در مقابل ملوان 2 برد و 8 تساوی داشته که مجموعا 14 امتیاز به امتیازاتش افزوده شده و در رتبه نهم جدول جا خوش کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟