شلهوب: با اراده قوی از بحران خارج می شویم

الهلال با وجود شکست برابر الاتفاق ، کماکان صدرنشین لیگ عربستان است هرچند در سه هفته مانده به پایان مسابقات اختلاف یک امتیازی این تیم دو تیم صدرنشینی الهلال را که اینروزها با افت و چالش مواجه شده به خطر انداخته است. محمد شلهوب مدافع قدیمی و 37 ساله تیم الهلال عربستان در این رابطه گفت:« ما به این گونه فشارها عادت داریم اما اگر اراده ای قوی داشته باشیم لیگ از دست نخواهد رفت.» او افزود: « باخت برابر الاتفاق بالاخره تاثیرات منفی روی ما داشته ولی همانطور که گفتم با اراده ای قوی می توانیم بر این فشاری که وجود دارد غلبه کرده و به شرایط خوبمان برگردیم.»
مدافع باتجربه الهلال همچنین اضافه کرد:« بازی ما برابر الاهلی یک بازی تعیین کننده خواهد بود و مشخص می شود چه تیمی قهرمان خواهد شد. ما تمام سعی و تلاشمان را می کنیم که در هر سه بازی آینده پیروز شویم تا بدون دغدغه و اما و اگر به مقام قهرمانی برسیم.»
محمد شلهوب در رابطه با جنگ و جدل هایی که درباره تمدید قراردادش با الهلال وجود دارد گفت:« نه ناراحتم و نه عصبانی، چرا که تفاهم عمیقی میان من و باشگاه هست. من یکی از فرزندان قدیمی این باشگاه هستم و مشکلی وجود ندارد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟