خاطره خوش امیری در بن زاید تکرار نشد

پرسپولیس در حالی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید که وحید امیری یکی از بهترین های این تیم در دو بازی رفت و برگشت برابر الاهلی عربستان بود. امیری به خصوص در بازی برگشت که با برتری 3 بر یک سرخپوشان به پایان رسید نمایشی فوق العاده داشت. او بازی را به عنوان وینگر آغاز کرد اما با اخراج کمال کامیابی نیا از دقیقه 10 بازی در نقش دفاع چپ بازی کرد. او در دفاع چپ پرسپولیس هم عالی بازی کرد و جالب است که با آمدن شایان مصلح به زمین، این بار در نقش هافبک مهاجم بازی کرد.
امیری در بازی برابر الهلال مثل ده بازیکن دیگر این تیم شب خوبی نداشت. او در این بازی هم البته به دلیل بازی ضعیف مدافعان تیم و البته گل های پرتعدادی که تیمش خورد، به دفاع چپ رفت اما هرگز نتوانست نمایشی در اندازه بازی برابر الاهلی داشته باشد. در واقع شیرینی خاطرات خوش امیری از ورزشگاه بن زاید که در برابر الاهلی به دست آمده بود، این بار در بازی برابر الهلال از بین رفت.
امیری یکی از بهترین های پرسپولیس در دو فصل اخیر بوده است؛ اما مثل تمام بازیکنان پرسپولیس بدترین بازی فصلش را در مهمترین بازی انجام داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 310780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟