بلماضی: قهرمانی بدون باخت طعم دیگری دارد

جمال بلماضی ؛ سرمربی تیم الدحیل قطر بعد از قهرمانی زودهنگام تیمش در لیگ ستارگان به خبرنگاران گفت : من بعد از قطعی کردن قهرمانی ، خوشحالی زاید الوصفی دارم . خدا را شکر میکنم که با کمک تمامی ارکان باشگاه ، توانستیم قهرمانی لیگ را به دست آوریم . ما از باخت السد خبر داشتیم و به همین علت با تمام قدرت مقابل تیم خریطیات حاضر شدیم تا با کسب قهرمانی، برای حضور در مسابقات آسیایی آرامش داشته باشیم .
وی در ادامه تصریح کرد : فکر می‌کنم ، بازیکنانم استحقاق بهترین‌ها را دارند . بازیکنان من از اول فصل تلاش خودشان را کردند و نمایش خوبی از خود به جای گذاشتند . با اینکه تحت فشار بودند ، اما تمام سعی و تلاش خودشان را کردند که خود را ثابت کنند و همین هم شد .
سرمربی الدحیل در ادامه خاطرنشان کرد : حالا بعد از قهرمانی ، چالش‌های فراوانی پیش روی ما است . ما ششمین قهرمانی تاریخ باشگاه و دومین قهرمانی متوالی را به دست آوردیم . قهرمانی بدون شکست ، مزه‌ی دیگری در لیگ دارد . نکته‌ی قابل توجه این است که تیم الدحیل مجوعه‌ای از بازیکنان جوان را دارد که برای آینده باشگاه مفید خواهند بود .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟