دربی لیگ قطر، پس از شهرآورد پایتخت!

السدی ها امروز آخرین تمرینشان را پیش از بازی فردا مقابل الدوحیل انجام خواهد داد، دیداری که فردا ساعت 18 در ورزشگاه خانگی الدوحیل برگزار می شود. این دیدار از هفته نوزدهم لیگ قطر خواهد بود.
آن ها تمرین روز گذشته شان را نیز با شادابی و نشاط بسیاری برگزار کردند و یاران ژاوی به دنبال پیروزی مقابل الدوحیل و بالا بردن شانسشان برای رسیدن به قهرمانی هستند. السد هفته گذشته الاهلی را شکست داد و پرسپولیس را هم در لیگ قهرمانان برد تا حالا با انگیزه مضاعف پای به میدان بگذارد. الدوحیلی ها با 2 امتیاز بیشتر نسبت به السد در صدر قرار دارند و همچون تیم رقیب، وضعیتشان در آسیا خوب است.
این مسابقه که پس از دربی پایتخت ایران انجام خواهد شد، به نوعی تکلیف قهرمانی را مشخص می کند و حتی می توان آن را دربی لیگ ستارگان قطر در فصل جاری دانست.
تاکید تیم مربیگری السد بر این بوده که تمرینات با سختی بیشتری برگزار شود تا بازیکنان آماده این بازی حساس شوند و با پیروزی در این دیدار، به صدر جدول برسند. مربی تیم السد روز گذشته از حساسیت این دیدار برای بازیکنان گفت و وظایف تاکتیکی هر یک و نوع سیستم تیم را مشخص کرد.
حریف آسیایی پرسپولیس در این دیدار هیچ محرومی ندارد و تنها 2 بازیکن را به دلیل مصدومیت همراه ندارند که یکی از آن ها مرتضی پور علی گنجی، مدافع تیم ملی ایران است و باتوجه به این موضوع، السدی ها می خواهند با تمام توان موجود در زمین حاضر شوند.
در تمرین، هافبک ها از روحیه بالایی برخوردار بودند و در کنار ژاوی و زیر نظر سرمربی تمریناتشان را انجام می دادند. او به بازیکنان خط میانی گوش زد کرد که از چه مناطقی به دروازه حمله کنند و حواسشان به حملات تیم الدوحیل نیز باشد. همانطور که در بازی مقابل پرسپولیس دیدیم، السدی ها از خط میانی پرتوانی بهره می برند.
الهیدوس، دیگر بازیکن مصدوم تیم السد نیز به تمرینات اضافه شده؛ اما همچون مرتضی، فعلا شرایط بازی ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟