قلعه‌نویی و ذوب‌آهن؛ موفقیت در عملیات غیرممکن

ذوب آهنی ها پس از نیم فصل متوسطی که پشت سر گذاشتند، توانستند روی دیگری از خود را به نمایش بگذارند. سبزپوشان به رهبری سرمربی پرافتخار خود به ناگهان ورق را برگرداندند و نتایج خود را تبدیل به بهترین نتایج لیگ کردند. قلعه نویی که پس از نیم فصل آزمون و خطا به ترکیب و البته سیستم مورد نظر خود در ذوب آهن دست پیدا کرد، توانست وضعیت پایداری برای این تیم از هفته پانزدهم ترسیم کرده و در نهایت به نتایج دلخواه دست پیدا کند.
نکته قابل توجه دیگری که ارزش کار قلعه نویی را در نتایج کسب شده بالا می برد، برگرداندن انگیزه به جمع ذوبی ها بود. در حالی که سبزپوشان در بازی های ابتدایی انگیزه زیادی در خود نمی دیدند، با تلاش های قلعه نویی و کادرفنی اش تبدیل به جنگاوری شدند که در بازی های خود به حریف باج نمی دهد.
نتایج حیرت انگیز قلعه نویی با ذوبی ها از هفته پانزدهم لیگ آغاز شد. آنها از هفته پانزدهم تا کنون در 11 بازی لیگ برتر، 3 بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و 1 بازی در پلی آف لیگ قهرمانان به میدان رفتند و در 15 دیدار خود توانستند به 11 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست دست پیدا کنند که یکی از باخت های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و برابر تیم متمول و قدرتمند الدحیل بود. با این حساب ذوبی ها به همراه قلعه نویی در 15 دیدار اخیر توانستند به 77 درصد امتیازات دست پیدا کنند و با توجه به اینکه آنها در 4 دیدار آسیایی به میدان رفتند می توان این میانگین را آماری فوق العاده دانست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟