شفیعی: بدشانس نبودیم، با پرسپولیس می‌جنگیدیم

خالد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار  درباره پیروزی ذوب آهن مقابل الوحده امارات عنوان کرد: بازی خوبی مقابل الوحده انجام دادیم. ما در این بازی کاملا سرتر از حریف بازی کردیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. این برد بسیار مهم و کلیدی بود و حالا شانس زیادی برای صعود به مرحله حذفی داریم. امیدوارم بتوانیم در آینده نیز به نتایج خوبمان ادامه دهیم.
وی درباره هماهنگی اش با نفرات خط دفاعی ذوب آهن بیان کرد: من در نیم فصل اول در لیگ کره جنوبی حضور داشتم و با توجه به مصدومیت هایی که نصیبم شد و اینکه دقایق زیادی بازی نکردم، از نظر بدنی کمی عقب بودم. به همین خاطر کمی زمان برای ریکاوری و رسیدن به شرایط آرمانی نیاز داشتم. خوشبختانه الان وضعیت خوبی دارم و با سایر مدافعان ذوب آهن هم هماهنگ شده ام. البته هنوز آمادگی ام صد درصد نیست. با این حال خوشحالم که توانسته ام برای تیمم مفید باشم.
مدافع ذوب آهن با اشاره به موفقیت های تیمش گفت: امسال ذوب آهن در نیم فصل اول بدشانسی آورد که اگر اینطور نمی شد، اکنون در کنار پرسپولیس مدعی قهرمانی بودیم. به هر حال نهایت تلاشمان را انجام می دهیم تا بتوانیم در لیگ نایب قهرمانی را حفظ کنیم و البته در آسیا نیز به جمع 8 تیم پایانی راه یابیم. 
شفیعی درباره نقش امیر قلعه نویی در موفقیت های ذوب آهن تاکید کرد: امیرخان بدون تردید یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است که افتخاراتش در لیگ برتر و آسیا همه چیز را درباره او نشان می دهد. او با تجربه بالایی که دارد نکات مهمی را قبل از هر بازی گوشزد می کند و بدون شک نقش قلعه نویی در موفقیت های ذوب آهن بیشتر از هر کسی است.
وی درباره استقبال هواداران ذوب آهن بیان کرد: از همه عزیزانی که در بازی های گذشته حامی مان بودند، تشکر می کنم. البته امیدوارم در بازی های بعدی هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند تا قوت قلب Heart بگیریم و بتوانیم بیشتر از قبل نتایج مطلوب کسب کنیم. 
شفیعی درباره تصمیمش برای فصل آینده افزود: من تمام فکر و ذکرم در حال حاضر ذوب آهن و نتایجی است که کسب خواهیم کرد. انشاءالله بتوانیم روزهای خوبی را سپری کنیم و بهترین نتایج را برای ذوب آهن و مردم اصفهان رقم بزنیم. درباره آینده هم واقعا هیچ تصمیمی نگرفته ام و همانطور که گفتم همه تمرکزم روی ذوب آهن است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟