رفعتی: ۲ پنالتی العین کاملا اشتباه بود

داود رفعتی در گفت وگو با فارس در مورد نحوه قضاوت Judgment امیر آل بن یعقوب داور مالزیایی در بازی استقلال Esteghlal و العین امارات گفت: در دقیقه 8 باید به فرشید اسماعیلی بخاطر خطای روی بازیکن شماره ۱۰ العین کارت زرد نشان می‌داد. این داور مالزیایی در دقیقه 30 در اعلام اوت اشتباه کرد و در حالیکه باید به نفع استقلال اوت اعلام می‌کرد ، این پرتاب را به اشتباه در اختیار العین قرار داد.

این کارشناس داوری افزود: در دقیقه 34 کمک داور دوم در اعلام آفساید تیام اشتباه کرد و در حالیکه مهاجم استقلال در موقعیت خوب گلزنی قرار داشت به اشتباه آفساید گرفته شد. در دقیقه 37 داخل محوطه جریمه العین خطایی بروی تیام رخ نداد.

رفعتی در مورد پنالتی اعلام شده به سود العین در نیمه دوم گفت: داور مالزیایی به اشتباه به ضرر استقلال پنالتی اعلام کرد. پنالتی که نشان از ضعف داور مالزیایی بود. در دقیقه ۸۲ هم روی تیام خطای پنالتی رخ نداد زیرا اول مهاجم استقلال مرتکب خطا شده بود.

کمک داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران تصریح کرد: این داور مالزیایی برای این مسابقه داور بسیار کوچکی بود و باید داوری بهتر و بزرگتر برای این مسابقه انتخاب می شد. پنالتی دومی هم که برای العین اعلام شد پنالتی درستی نبود. در ضمن ضربه پنالتی دوم باید تکرار می‌شد زیرا بازیکنان وارد محوطه جریمه شده بودند. نفوذ مالزیایی باعث شده که چنین داور ضعیفی برای این مسابقه انتخاب شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 363838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟