کابوس ماه مارچ برای حریف پرسپولیس

روز دوشنبه و در ورزشگاه آزادی Freedom پرسپولیس میزبان تیم الوصل امارات است. الوصل به واسطه حضور بازیکنان ایرانی که سرشناس ترین آن ها فرهاد مجیدی بوده برای ایرانی ها یکی تیم آشنا به حساب می آید. این تیم در حال حاضر و از دو بازی با دو شکست بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.
اما بازی با پرسپولیس تازه آغاز یک ماه دشوار و سخت برای نماینده زردپوش امارات است که می توان به آن لقب ماه مارچ جهنمی برای الوصل را داد. این تیم در حال حاضر در لیگ امارات با 32 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و در آغاز این ماه سخت باید روز دوشنبه 5 مارچ در آزادی با پرسپولیس دیدار کند. الوصل بعد از بازی با پرسپولیس روز جمعه 9 مارچ میهمان تیم الاهلی در رقابت های جام حذفی امارات است.
در ادامه لیگ قهرمانان آسیا الوصل چهار روز بعد یعنی در روز سه شنبه 14 مارچ در دوبی میزبان پرسپولیس در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا است. او سپس روز شنبه 17 مارچ از سری رقابت های لیگ امارات میهمان تیم الظفره است و سپس باید خودش را برای بازی روز پنجشنبه و دیدار برگشت جام حذفی برابر الاهلی و میزبانی از این تیم همشهری اش آماده کند. دیدار الاهلی و الوصل را می توان دربی دوبی نامید چرا که دوتیم از پرطرفدارترین تیم های دوبی هستند و همواره رقابت هایشان جذاب و دیدنی از آب در می آید. آخرین بازی الوصل در ماه مارچ روز 29 این ماه است که این تیم باید در فینال جام باشگاه های خلیج به مصاف حریفش برود. 
این فشردگی بازی ها و باالطبع خستگی بازیکنان تیم زرد پوش شهر دوبی می تواند کار را برای موفقیت پرسپولیس نماینده ایران در گروه C رقابت های لیگ قهرمانان در برابر الوصل آسانتر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟