واکنش عبدالرحمان به عدم تمدید قرارداد با العین

عمر عبدالرحمان ستاره تیم العین همچنان قرارداد خود را با این تیم تمدید نکرده تا این موضوع دغدغه اصلی هواداران و رسانه های اماراتی باشد. عبدالرحمان که با العین عنوان مرد سال آسیا را کسب کرده بود، در نیم فصل مذاکراتی با الهلال عربستان داشت اما در نهایت در العین باقی ماند.
عبدالرحمان در پایان دیدار با الوحده در واکنش به این موضوع گفت: آن چیزی که میان من و العین وجود دارد، بزرگتر از یک برگه قرارداد است که شما از من درباره آن سوال می کنید و نگران تمدید یا عدم تمدید من هستید.
ستاره العین بعد از این دیدار در صفحه شخصی خود در توییتر نیز به این اتفاق واکنش جدیدی نشان داد و نوشت: هنوز راه طولانی در پیش داریم و تمرکز من روی بازی های لیگ قهرمانان است. همه ما باید آماده باشیم تا به هدف دلخواه دست پیدا کنیم. مسیر سخت را پشت سر گذاشتیم اما مسیر سخت تری پیش روی ما است و هنوز 4 هفته از لیگ ما باقی مانده و به حمایت هواداران نیاز داریم.
وی در پایان نوشت: با همه اعضای تیم، 3 امتیاز از الوحده که گرفتیم و حالا امیدواریم تا مسائلی که پیش می آید، بهتر از گذشته باشد.
صحبت های عموری نشان می دهد که این بازیکن هنوز به تصمیم گیری نهایی برای تمدید قرارداد با العین دست پیدا نکرده و همین موضوع باعث شده تا این موضوع نگرانی بزرگ تیم اماراتی و هواداران آن در آستانه دیدار با استقلال Esteghlal باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟