آیا ضاربین زاهدی فر عکاس و خبرنگار بودند؟

آخرین حاشیه زشت در انزلی، ضرب و شتم یکی از داوران فوتبال ایران است. زاهدی فر که در صحنه پیش از پنالتی سوت بدی به ضرر ملوان زد، در پایان بازی مورد لطف افرادی در کنار زمین قرار گرفت که کاور عکاس به تن داشتند.
طبق مقررات سازمان لیگ افرادی می توانند به عنوان عکاس و تصویربردار در سال 96_97 در کنار زمین حاضر شوند که دارای کاور و ای دی کارت مخصوص باشند. ای دی کارت و کاور مخصوص عکاسان به رنگ سبز است. ای دی کارت و کاور مخصوص تصویر برداران نیز به رنگ صورتی است. در حالیکه ضاربین داور بازی کاوری متفاوت از قوانین اعلام شده توسط سازمان لیگ را پوشیده اند. با توجه به تصاویر منتشر شده از این درگیری کاملا مشخص است که یک عده از عکاسان کاورهای سبز رنگ به تن دارند و عده ای زیاد دیگری دارای کاورهایی با رنگ های متفاوت هستند که تعداد زیادی از این افراد دارای ای دی کارت فصل جاری نیستند. نکته جالب اینجاست که تعداد این افراد فاقد ای دی کارت بسیار بالا است و افراد غیر مرتبط با عکاسان به صرف پوشیدن کاور در کنار زمین حضور دارند.
جای سوال است که چگونه به این افراد اجازه حضور در کنار زمین داده شده است؟! چگونه یک فرد می تواند با داشتن کاور به عنوان عکاس یا تصویر بردار در کنار زمین حضور یابد؟!
مسئول روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال گیلان در مورد فرد ضارب داور بازی اظهار داشت:" هیات فوتبال استان گیلان هیچگونه مجوزی به فرد ضارب برای حضور در کنار زمین نداده است". همچنین رییس هیات فوتبال انزلی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ضاربین داور بازی عکاسان بوده اند. در حالیکه تعداد زیادی از افراد کاورپوش حاضر در کنار زمین دارای ای دی کارت 96_97 نیستند و با داشتن کاور سالهای گذشته عکاسان توانسته اند در کنار زمین حضور پیدا کنند.
با توجه به شناخت فرد کاور پوش توسط رییس هیات فوتبال انزلی باید از وی پرسید که چگونه تشخیص داده اند که فرد مذکور عکاس بوده است؟! آیا فرد مذکور دارای ای دی کارت سال 96_97 از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است؟!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟