صادقیان غایب عثمانلی در شروع نیم‌فصل دوم

هفته اول نیم فصل دوم لیگ ترکیه دیروز استارت خورد و در بازی روز گذشته تیم آلانیا اسپور در برابر کاسیمپاشا شکست خورد . عثمانلی اسپور با شروع نیم فصل دوم به دنبال کسب نتایج خوب است. آن ها نیم فصل اول کابوس واری را پشت سر گذاشتند و تا رده آخر جدول سقوط Fall کردند؛ ولی نتایج خوبی که در هفته های آخر گرفتند آن ها را از جایگاه بحرانی سقوط خارج کرد .
عرفان بوز‌ سرمربی عثمانلی اسپور‌ در تعطیلات بین نیم فصل در مصاحبه ای گفت : نیم فصل دوم تیم متفاوت تری نسبت به نیم فصل اول خواهیم داشت و ماهیت تیم ما برخلاف نیم فصل اول تهاجمی تر خواهد بود . ما توانستیم نقاط ضعف مان را شناسایی کنیم و با جذب بازیکنان با کیفیت و با تجربه خلا هایمان را پر کردیم .
در مقابل تیم مالاتیا اسپور ، تیم سابق ارتورو ساعلام سرمربی جدید تیم تراکتورسازی است . ساعلام در ابتدای فصل هدایت این تیم تازه صعود کرده را برعهده گرفت . عملکرد نه چندان خوب او با این تیم باعث جدایی او از این تیم شد و ارول بولوت کمک مربی عبدالله آوجی سرمربی تیم باشاک شهیر اسپور که این فصل عملکرد بسیار خوبی در لیگ داشته است ، جایگزین او شد . بولوت توانست نتایج خوبی با این تیم بگیرد و شکست گالاتاسارای در خانه و تساوی با فنرباغچه و بشیکتاش توانست نیم فصل اول را در جایگاه یازدهم به پایان برساند .
این بازی چهارمین تقابل این دو تیم در این فصل است . این دو تیم در مرحله یک سی و دوم جام حذفی به مصاف یک دیگر رفتند و عثمانلی اسپور با درخشش پیام صادقیان توانست این تیم را از جام حذفی ، حذف کند .
رائول روسسکو ، آنیل کارار ، تیاگو پینتو ، انگین بکدمیر ، جیحون گولسلام و پیام صادقیان از عثمانلی اسپور و در مقابل ایسار دیا و سادیو دیالو از مالاتیا اسپور غایبان این بازی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 348956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟