داور ناشناخته و کم تجربه برای دیدار پرسپولیس!

با اعلام اسامی داوران قضاوت Judgment کننده در هفته بیست و چهارم لیگ برتر یک نام بیش از همه توجهات را به خود جلب می کند. اینکه قضاوت دیدار پرسپولیس و استقلال Esteghlal خوزستان که مسابقه حساسی تلقی می شود، برعهده کوپال ناظمی داور جوان فوتبال است.
ناظمی 35 ساله که فعالیت حرفه ای خود در امر داوری را از سال 1379 با اخذ مدرک درجه سه داوری فوتبال آغاز کرد و در سال 1385 درجه ملی خود را گرفت، در حالی بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان را سوت می زند که تا به حال در لیگ برتر هفدهم قضاوتی نداشته است.
او امسال بیشتر در لیگ دسته اول قضاوت کرده و برای اولین بار در لیگ برتر هفدهم قرار است مسابقه پرسپولیس و استقلال خوزستان را داوری کند.
ناظمی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته مدیریت به پایان رسانده و از جمله داوران تحصیلکرده فوتبال به حساب می آید. با این حال به نظر می رسد با توجه به تجربه کمی که او در داوری فوتبال دارد، روز سختی را در ورزشگاه آزادی Freedom بگذراند؛ خصوصا اینکه پرسپولیس روی کاغذ شانس دارد تا در صورت شکست سایپا، ذوب آهن و فولاد، قهرمانی اش را با برد مقابل استقلال خوزستان قطعی کند.
دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان ساعت 18:30 روز شنبه 5 اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 359447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟