استادالدوحه: استقلال دو امتیاز الریان را پراند

نمایش برتر استقلال Esteghlal در نیمه دوم بازی با الریان باعث شد تا وینفرد شفر نیمه مربیان را از میشل لادروپ ستاره افسانه ای دانمارک و سرمربی الریان ببرد. گل دقایق پایانی علی قربانی کمترین پاسخ با بازی برتر و تهاجمی استقلال در نیمه دوم بود تا جدال شب اول گروه مرگ با تساوی به پایان رسیده و امتیازات تقسیم شود.
بازتاب اخبار و اتفاقات این جدال مهم به حدی در بین رسانه های قطری زیاد بود که امروز روزنامه استاد الدوحه در صفحه ویژه برای این بازی مدعی شد استقلال دو امتیاز شیرین از چنگ الریان پراند!
نویسنده این روزنامه در تحلیل های بازی از تفکرات تاکتیکی لادروپ به خصوص در نیمه دوم انتقاد کرد ضمن این که اشاره ای هم به عصبی بودن ستاره های سرشناس شیرهای دوحه(لقب الریان) داشت و مدعی بود اخراج تاباتا برزیلی الاصل روی تهییج بازیکنان استقلال تاثیر فراوانی داشت.
نکته جالب توجه در این گزارش به اعتقاد نویسنده پیرامون سرورجپاروف ازبک برمی گشت که از این بازیکن به عنوان مغز متفکر استقلال نام برده بود و این که سرمربی دانمارکی الریان برنامه ای برای مهار این بازیساز باتجربه نداشت. در مجموع می توان این گونه برداشت کرد که رسانه های قطری ناامیدی عجیبی نسبت به نتیجه الریان در شب اول داشتند به نحوی که از الان این تیم را ناکام بزرگ در گروه مرگ آسیا دانستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 357578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟