دی ماریا: نیمار فعلا شانسی برای توپ طلا ندارد

نیمار تابستان امسال بارسلونا را ترک کرد و با قراردادی 222 میلیون یورویی، گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال لقب گرفت. هدف او از این جدایی جنجالی، افزایش شانس برای تصاحب توپ طلا عنوان شده است.
دی ماریا، هم تیمی نیمار در پی اس جی در همین رابطه گفت:« ببینید؛ نیمار بازیکن فوق العاده خوبی است. یک بازیکن با کیفیت که با جدایی از بارسا، قدم بزرگی برای توپ طلا برداشت. او بدون شک در میان بهترین های دنیا قرار دارد ولی معتقدم که در شرایط حاضر و با حضور مسی، نیمار شانس کمی برای تصاحب توپ طلا خواهد داشت. رسیدن به این افتخار فعلا بسیار دشوار است.»
تیم ملی:« سه فینال را با بدشانسی از دست داده ایم و متاسفانه مردم آرژانتین به همین دلیل ما را مسخره می کنند؛ در حالی که در هر سه فینال شایسته قهرمانی بودیم.
در فینال جام جهانی بهترین بازی را برابر آلمان انجام دادیم ولی نشد. پشت موبایل و کامپیوتر، دست انداختن و به سخره گرفتن کار راحتی است. بسیاری مواقع نه تنها ما بازیکنان که خانواده های مان نیز زجر می کشند و بدتر اینکه فکر خداحافظی از تیم ملی نیز به سراغ مان می آید؛ با این حال همیشه سعی کرده ام که روحیه خودم را حفظ کرده و مثبت فکر کنم.
از هر حیث آرژانتین هم سطح با تیم هایی مثل آلمان و اسپانیا است و مطمئنم که یکی از شانس های مسلم قهرمانی در جام جهانی روسیه خواهیم بود.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 356054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟