تهران، اهواز و اصفهان؛ مقر امپراتوری‌های پایدار لیگ

ذوبی ها دیدار اخیر خود برابر استقلال Esteghlal را توانستند با پیروزی پشت سر بگذارند. این برد هرچند باعث شد تا استقلالی ها پس از هفته با شکست روبرو شوند اما آمار فوق العاده این تیم را همچنان رو به پیشرفت نگه داشت. 
به بهانه شکست ناپذیری سه تیم پرسپولیس، فولاد و ذوب آهن نگاهی می اندازیم به رکوردداران نباختن و پایدارترین موفقیت های تیم های لیگ برتر در فصل هفدهم. 
• پرسپولیس؛ 16 هفته پیاپی(11 برد و 5 تساوی)
سرخ پوشان اولین و آخرین باخت خود را در هفته ششم برابر پیکان به دست آوردند. هرچند آنها به همراه فولاد خوزستان رکورددار نباختن در لیگ هفدهم هستند اما تعداد بردهای بیشتر این تیم باعث شده تا شکست ناپذیری سرخ پوشان تهرانی بیشتر از همتای اهوازی اش یه چشم بیاید. شاگردان برانکو از هفته هفتم تا هفته بیست و دوم بدون شکست به کار خود ادامه دادند. آنها در این بازی ها توانستند به 11 پیروزی و 5 تساوی دست پیدا کنند. پرسپولیسی ها برای رسیدن به این مهم به غیر از فولاد، تمام تیم های مدعی را از پیش رو برداشتند.
• فولاد خوزستان؛ 16 هفته پیاپی(7 برد و 9 تساوی)
شاگردان سیروس پورموسوی از جمله تیم هایی هستند که به قولی چراغ خاموش به پیش آمدند و این روزها در جمع سه تیم برتر لیگ قرار گرفتند. آنها یکی دو تیمی هستند که رکورددار نباختن در لیگ برتر محسوب می شوند. آنها روند موفقیت های خود را از هفته ششم آغاز کردند و در 16 هفته اخیر موفق شدند به 7 پیروزی و 9 تساوی دست پیدا کنند. 
• پارس جنوبی جم؛ 11 هفته پیاپی(7 برد و 4 تساوی)
شاگردان تارتار را می توان پدیده لیگ در نیم فصل اول لیگ هفدهم دانست. آنها پس از آغاز لیگ توانستند تا پایان بازی های هفته یازدهم با قدرت به پیش بروند و بدون باخت و با کسب 7 و 4 تساوی به کار خود ادامه دهند. این روند صعودی آنها در هفته دوازدهم توسط تیم فولاد خوزستان قطع شد اما جمی ها را در جمع رکوردداران نباختن در لیگ هفدهم قرار داد. 
• استقلال؛ 11 هفته پیاپی(6 پیروزی و 5 تساوی)
شکست آبی پوشان در دیدار اخیر این تیم برابر ذوب آهن باعث شد تا این یکی از آمارهای خوب خود را از دست رفته ببیند. آنها 11 دیدار قبل از رویارویی با ذوبی ها شکست خود را پذیرفته بودند اما پس از کسب 6 پیروزی و 5 تساوی در اصفهان به دوره نباختن های خود پایان دادند. 
• ذوب‌آهن؛ 8 هفته پیاپی(7 پیروزی و 1 تساوی)
شاگردان امیر قلعه نویی را می توان جدیدترین تیم رکورددار در نباختن دانست. ذوبی ها که در دور برگشت رقابت های لیگ نتایج فوق العاده ای به دست آوردند از یک هفته پیش از پایان نیم فصل دور جدید نباختن های خود را آغاز کردند و در هشت دیدار پیاپی موفق شدند به 7 برد و 1 تساوی دست پیدا کنند. 
• پیکان؛ 8 هفته پیاپی(7 پیروزی و 1 تساوی)
خودروسازان نیز در میانه های لیگ برتر توانستند آمار فوق العاده ای از خود به جا بگذارند. شاگردان مجید جلالی در هشت دیدار خود موفق شدند به 7 برد و 1 تساوی دست پیدا کنند و در این میان برای رسیدن به رکوردی جدید از سد تیم هایی همچون پرسپولیس و تراکتورسازی و سپاهان گذشتند و در نهایت در دیدار هفته سیزدهم با شکست برابر تیم استقلال خوزستان یه روند موفقیت آمیز خود در هفته سیزدهم لیگ پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 355146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟