تشنج در رختکن اینتر؛ ایکاردی به رئال نزدیک تر شد

حالا در اینتر اتفاقاتی در حال رخ دادن است که این گمانه زنی را تقویت نیز می کند.
از ابتدا نیز مشخص بود که ایکاردی در صورتی که اینتر نتواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، ممکن است از اینتر جدا شود و اکنون افت عجیب اینتر و از دست دادن جایگاه سوم باعث شده تا اوضاع در جمع نراتزوری مثل ابتدای فصل نباشد.
اینتر فصل را عالی شروع کرد. در مقطعی به صدر جدول نیز رسید اما حالا 7 بازی متوالی است که برد را تجربه نکرده است. در بازی این هفته برابر اسپال، اینتر تا دقیقه 90 از میزبان خود پیش بود اما گل تساوی را دریافت کرد تا دو امتیاز حساس را از کف بدهد. همین تساوی باعث ایجاد تشنج و درگیری در رختکن اینتر شد.
طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، ایکاردی که از تک روی ها و خودخواهی های پریشیچ در زمین به ستوه آمده بود، در رختکن با ستاره کروات درگیری لفظی شدیدی پیدا می کند و بروزوویچ نیز به هواخواهی از هموطنش بر این تنش اضافه می کند. درگیری در نهایت با دخالت بازیکنان ختم به خیر می شود ولی ارتباط و دوستی بین ایکاردی و کروات های اینتر پایان یافته است.
کوریره معتقد است که ایکاردی حالا مصمم تر از قبل به جدایی از اینتر و پاسخ مثبت به پیشنهاد رئال فکر می کند. او در رئال دو برابر اینتر یعنی 11 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.
از سوی دیگر شایعاتی مبنی بر جدایی او از همسرش واندا نارا نیز شنیده می شود. همسر ایکاردی مدیر برنامه های اوست و طبق شنیده ها ایکاردی قرار است با مینو رایولا، سوپرایجنت ایتالیایی قرارداد همکاری ببندد.
رئال قصد دارد در صورت موافقت ایکاردی، رقم فسخ 110 میلیونی او را پرداخت کند و اینتر هم می داند که در صورت عدم کسب سهمیه، چاره ای جز قبول جدایی کاپیتان ایکاردی نخواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 353437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟