نیمار: پاری سن ژرمن در ابتدای مسیر موفقیت است

ستاره برزیلی در تابستان با 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست و عملکرد بسیار خوبی از ابتدای فصل تا به اینجا داشته است. در حالیکه شایعات زیادی در مورد احتمال حضور او در رئال مادرید شنیده می‌شود، نیمار مدعی شد که او از حضور در پی اس جی خوشحال است و آنها تازه در ابتدای مسیر هستند
او گفت:" ما در ابتدای مسیر قرار داریم. انتظار نداشتم که در فصل اول چنین عملکردی داشته باشیم؛ ولی من اینجا هستم که به تیم و هم تیمی هایم کمک کنم و سعی کنیم هر روز بهتر شویم و در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم که این مهم ترین چیز است."
نیمار که تا به اینجا در 25 بازی، 26 گل به ثمر رسانده، در این رابطه گفت:" بله من در بهترین فرم گلزنی ام قرار دارم؛ ولی می‌خواهم بهتر کار کنم، گل‌های بیشتری بزنم و بهتر بازی کنم.
اینکه بازیکن اصلی تیم باشم، هدف اول من نیست، اینکه بیشترین گل و بیشترین پاس گل را در آمار به ثبت برسانم. من فوتبال خودم را بازی می‌کنم. می‌خواهم اتفاقات بزرگ رقم بزنم و گلزنی کنم و پاس گل بدهم. برای همین به اینجا آمدم؛ اینکه فوتبال خوبی ارائه کنم و گلزنی کنم. اینکه بازیکنانی مثل کاوانی، امباپه، دی ماریا و ... در تیم ما هستند اوضاع را خیلی بهتر کرده است."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 353387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟