اختلاف نظر مدیران و مربی حریف تراکتور!

پس از پیروزی سخت و دراماتیک تیم الاهلی مقابل الشباب در هفته نوزدهم لیگ عربستان، نایب رئیس باشگاه الاهلی به انتقاد از سرمربی اوکراینی این تیم پرداخت. طارق کیال معتقد است ترکیبی که ربروف برای دیدار با الشباب انتخاب کرد، مناسب نبود.
الاهلی دیشب پس از اینکه با دو گل زودهنگام از حریف خود عقب افتاد، در نیمه اول یکی از گل ها را جبران کرد. در دقایق 89 و 95 هم گل های بعدی این تیم مقابل الشباب به ثمر رسید و باعث پیروزی سبزها شد.
کیال ضمن اینکه الشباب را یک تیم قوی و بزرگ خطاب کرد، تیمش را مستحق پیروزی در نیمه دوم بازی دیشب دانست.
او در ادامه گفت: هر مسابقه ای شامل اشتباهات و خطاها است. هر کسی اشتباه می کند از جمله بازیکن، داور، مدیر و غیره. خدا را شکر می کنیم که ما دیشب پس از مرتکب شدن اشتباهات، توانستیم به پیروزی دست یابیم. بازی فوتبال 90 دقیقه است و تیم ها باید تا انتها بجنگند. بازیکنان ما با روحیه بالا تلاش کردند و در وقت های تلف شده هم گل سوم را به ثمر رساندند تا سه امتیاز مهم را کسب کنیم.
گفتنی است در ابتدای فصل سرگئی ربروف اوکراینی با مدیران باشگاه الاهلی دچار مشکلاتی شده بود و خبرهایی از برکناری احتمالی او به گوش می رسید. حالا هم این انتقادات پس از پیروزی که مدیران الاهلی از ربروف می کنند، کمی عجیب به نظر می رسد و ممکن است عواقبی برای این تیم داشته باشد.
الاهلی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تراکتورسازی ایران، الجزیره امارات و الغرافه قطر همگروه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 352915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟