باتشوایی، ژیرو و اوبامیانگ می‌روند و می‌آیند

در یک زنجیره نقل و انتقالاتی پیچیده، دورتموند اعلام کرده تنها در صورتی اوبامیانگ را می‌فروشد که جانشینی برای او پیدا کند. هدف نقل و انتقالاتی آنها باتشوایی از چلسی است و چلسی نیز تنها در صورتی باتشوایی را راهی دورتموند خواهد کرد که ژیرو را جذب کند. به نظر می‌رسد چلسی قصد دارد از این موضوع برای پایین آوردن قیمت ژیرو استفاده کند. آرسنال در قبال مهاجم خود ۳۰ میلیون پوند می‌خواهد و چلسی قصد دارد ۱۵ میلیون به علاوه بندهای پاداشی در این قرارداد جای دهد.
وقتی انتقال ژیرو قطعی شود، چلسی با جدایی باتشوایی موافقت خواهد کرد و پس از پیوستن باتشوایی به دورتموند، زرد و مشکی پوشان اجازه جدایی اوبامیانگ به مقصد آرسنال را خواهند داد.
قرار بود که روز دوشنبه اوبامیانگ به عنوان شاهد در مورد پرونده انفجار در نزدیکی اتوبوس دورتموند که ماه آوریل سال گذشته میلادی اتفاق افتاد حاضر شود ولی او به علت سرماخوردگی نتوانست در دادگاه حاضر شود و باشگاه به او اجازه داده در خانه بماند. او آماده است که راهی لندن شده و به گرانقیمت ترین بازیکن آرسنال تبدیل شود. او همچنین با دریافت حقوق ۱۸۰ هزار پوند در هفته، به پردرآمدترین بازیکن باشگاه نیز تبدیل خواهد شد.
در همین حال، چلسی نیز از جذب مهاجم ۳۱ ساله آرسنال مطمئن است و انتظار می‌رود تا ۲۴ ساعت آینده این انتقال نیز نهایی شود. هر سه باشگاه مقرر شده اند که پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات در ساعت ۱۴:۳۰ فردا، این زنجیره نقل و انتقالاتی را نهایی کنند.
پیش از این چلسی به دنبال جذب ادین ژکو از رم بود که البته در نهایت با درخواست حقوق بالایی که ژکو از آنها می‌خواست، این انتقال منتفی شد.
آبی ها همچنین برای جذب امرسون پالمیری، مدافع چپ رم نیز با این باشگاه به توافق رسیده اند و گفته می‌شود ۱۷.۵ میلیون پوند برای این مدافع پرداخت خواهد شد.
از سوی دیگر پیوستن ژیرو به چلسی از این جهت برای باشگاه یک امتیاز مثبت حساب می‌شود که مهاجم فرانسوی قادر به بازی کردن در چمپیونزلیگ خواهد بود. او انگیزه بالایی برای رقابت با آلوارو موراتایی خواهد داشت که این روزها از فرم خوب خود فاصله گرفته است. ونگر رابطه خوبی با ژیرو دارد و نمی‌خواهد در مسیر انتقال او به چلسی بایستد.
با حضور اوبامیانگ، عملا ژیرو جایی در ترکیب آرسنال نخواهد داشت و ونگر نیز این موضوع را با توجه به پیش رو بودن جام جهانی به خوبی درک می‌کند.
دورتموند نیز در این میان پیشنهادی برای ژیرو ارائه کرده بود که به نظر با موافقت مهاجم فرانسوی روبرو نشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 352420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟