انتقاد از استفاده مکرر از ویدیو چک در دیدار لیورپول

دو تیم وست بروم و لیورپول شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت وست بروم موفق شد 3-2 لیورپول را شکست دهد و به دور بعد جام حذفی صعود کند. با این حال در جریان بازی، داور چندین بار مجبور به استفاده از ویدیو چک شد که این موضوع با واکنش‌های بسیاری همراه بود.
کریگ داوسون موفق شد دروازه لیورپول را باز کند و اختلاف را بیشتر کند؛ ولی داور مسابقه با صحبت با کمک داور از طریق سیستم رادیویی، تصمیم گرفت که از ویدیو چک استفاده کند. پس از بررسی صحنه، داور رای به مردود بودن گل داد و این اولین استفاده از ویدیو چک در این دیدار بود.
در ادامه نیز جک لیورمور روی محمد صلاح خطایی در محوطه جریمه انجام داد که داور بار دیگر از ویدیو چک استفاده کرد و رای به خطای پنالتی داد. با این حال فیرمینو این ضربه پنالتی را از دست داد.
استفاده مکرر از ویدیو چک، هر چند که باعث شده عدالت بیشتری در جریان بازی جریان پیدا کند؛ ولی مخالفت‌هایی نیز به همراه داشته است. برخی معتقدند که این موضوع باعث می‌شود وقت بازی بیش از حد تلف شود و جریان بازی از بین برود. حال باید دید که چه تصمیمی در این رابطه گرفته خواهد شد و آیا ویدیو چک به لیگ برتر نیز راه پیدا خواهد کرد یا نه.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

انتقاد از استفاده مکرر از ویدیو چک در دیدار لیورپول (3)

 

 

 

کدخبر: 351727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟