رزومه سرمربی جدید طلایی‌پوشان اصفهان

در نهایت و پس از اینکه سپاهانی ها یک شکست دیگر را پس از قطع همکاری با کرانچار تجربه کردند، ترجیح دادند که از یک مربی آشنا به فرهنگ حاکم بر فوتبال اصفهان استفاده کنند تا شرایط را در این تیم بهبود بخشد. ابراهیم زاده روز سه شنبه به ایران خواهد آمد تا وارد یکی از مهم ترین چالش های دوران حرفه ای خود شود. او اما پیش تر سوابق قابل توجهی را در کارنامه اش ثبت کرده است، که در زیر اشاره ای گذرا به آنها داریم.
ابراهیم‌زاده در نخستین تجربه حرفه‌ای خود به عنوان سرمربی، ذوب‌آهن را در حالی در فصل ۸۸–۱۳۸۷ مسابقات لیگ برتر به عنوان نایب قهرمانی رساند که تیم رقیب یعنی استقلال Esteghlal تهران به لطف تفاضل گل بهتر قهرمان شد. شاگردان ابراهیم‌زاده در همان فصل قهرمان جام حذفی شدند.
در فصل ۸۹–۱۳۸۸ که ابراهیم‌زاده برای دومین فصل پیاپی سرمربی‌گری ذوب‌آهن را برعهده داشت، با این تیم مجدداً نایب قهرمان لیگ برتر شد و به مقام نایب قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز دست یافت. او دو فصل دیگر نیز سرمربی‌گری ذوب‌آهن را بر عهده داشت که به ترتیب مقام سوم و ششم جدول را در این دو فصل کسب کرد.
این مربی در فصل ۹۲–۱۳۹۱ هدایت تیم نفت تهران را بر عهده گرفت و با این تیم جایگاه پنجم لیگ برتر را کسب کرد. در فصل ۹۳–۱۳۹۲ وی هدایت راه‌آهن را در اختیار داشت و در پایان فصل به رتبه‌ای بهتر از یازدهم نرسید. سرمربی جدید سپاهان در برهه ای نیز هدایت تیم پیکان را برعهده داشت. وی فصل گذشته سرمربی مس کرمان در لیگ آزادگان نیز بود ولی موفق نشد با این تیم به رقابت های لیگ برتر صعود کند.
سرمربی جدید سپاهان همچنین در دو مقطع زمانی به عنوان کمک مربی در این تیم فعالیت داشته است. او در دوره دوم لیگ برتر به عنوان دستیار فرهاد کاظمی فعالیت می کرد و به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست یافت. او در فصل ششم بار دیگر به عنوان دستیار اول لوکا بوناچیچ به سپاهان برگشت و آن سال نیز با سپاهان تا فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و نایب قهرمان قاره کهن هم شد، تا از رزومه قابل قبولی برای هدایت طلایی پوشان برخوردار باشد.
سپاهان در حال حاضر با کسب 20 امتیاز از 21 هفته، اصلا شرایط خوبی ندارد؛ تا چند هفته پیش بسیاری از هواداران این تیم به کسب سهمیه آسیایی می اندیشدند ولی حالا به نظر می رسد، ابراهیم زاده با رهایی تیم از رتبه های انتهایی جدول رده بندی می تواند انتظارات مدیران سپاهان را برآورده کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟