پدیده در بازی سایپا پدیده می‌شود ؟

تیم پدیده با هدایت رضا مهاجری در نیم فصل اول را به شایستگی به پایان برد و توانست در جمع بالانشیان لیگ جایگاه خود را تثبیت کند. اما موضوع کسر 6 امتیاز باعث شد تا این تیم دور برگشت را نتواند خوب آغاز کند. شاگردان مهاجری در 5 هفته سپری شده در نیم فصل دوم با یک برد، 2 تساوی و 2 باخت تنها 5 امتیاز کسب کرده اند و معدل یک امتیاز برای هر بازی را از خود بر جای گذاشته اند.
این تیم که محمد قاضی Judge را 9 گل به عنوان دومین گلزن برتر لیگ در اختیار دارد، در 225 دقیقه از 3 بازی آخر خود موفق به گلزنی نشده است. گل نزدن این تیم با در اختیار داشتن بازیکنان گل زنی مثل خانزاده، قاسمی نژاد و مهربان که هر سه 4 گله هستند، منطقی به نظر نمی رسد. قاضی بعد از گلزنی به پیکان در هفته اول دور برگشت، در 4 بازی اخیر پایش به گلزنی نشده تا هم تیمش از این حیث متضرر شود و هم اینکه در رقابت آقای گلی مرتضی تبریزی را کنار خود ببیند. پدیده که در دور رفت با 25 گل یکی از خط حمله های خوب لیگ را در اختیار داشت، در نیم فصل دوم تنها 2 گل زده دارد و این آمار برای تیم با کیفیتی که در نیم فصل اول دیدیم، جالب نیست.
مهاجری که در فصل نقل و انتقالات اکبر ایمانی هافبک ارزشمند خود را از دست داد هنوز نتوانسته در دور برگشت تیمش را به ریل موفقیت بازگرداند. او مهره های خوبی در اختیار دارد و نشان داده که می تواند در مصاف با تیم های بزرگ خوب نتیجه بگیرد. مثل مصاف با استقلال Esteghlal که در مجموع 2 بازی رفت و برگشت 4 امتیاز از این تیم گرفت.
مهاجری این هفته باید به مصاف سایپایی برود که در دور رفت با سه گل موفق به شکستش شد. او باید امیدوار باشد که اتفاق بازی با سپاهان برایش نیفتد و دایی موفق به گرفتن انتقام نشود. پدیده که در بازی رفت سپاهان را 4 بر صفر شکست داده بود، در بازی برگشت با همین نتیجه مغلوب حریف شد. شاید در نگاه نخست کسب یک مساوی در تهران برای پیدیده نتیجه قابل قبولی به نظر برسد اما برای "پدیده" بودن کافی نیست. بی شک بردن دایی و سایپا در تهران که اتفاقا این روزها کار بسیار دشواری است، پدیده را به روزهای خوبش باز می گرداند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 349276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟