جادوگر در نقش هری پاتر

علی کریمی بعد از پیوستن به سپیدرود در اولین مسابقه اش برابر گسترش فولاد با نتیجه دو بر یک مغلوب شد. او اما برنامه هایی جدی برای عملیات نجات سپیدرود از بین تیم های پایین جدولی تدارک دیده است. 
باشگاه سپیدرود در یکی از اولین اقداماتش با مالک جدید و بعد از به خدمت گرفتن علی کریمی دست به کار جالبی زده و لوازم و تجهیزات به روزی را برای اجرای تمرینات تهیه کرده است که به نظر می رسد این ها در لیست خرید جادوگر برای ساختن تیمی موفق در نیم فصل دوم بوده اند. 
لوازم و تجهیزاتی که سپیدرودی ها در آخرین تمرینشان در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی Freedom استفاده کردند، لوازمی جالب و برای فوتبال ایران تا حدودی جدید بود؛ هرچند پیش از این مربیانی مثل کی روش و برانکو نیز لوازم و تجهیزات جدیدی را برای به روز کردن تمرینات تیمشان به فوتبال ایران آورده بودند.
یکی از جالب ترین ابزاری که در تمرینات سپیدرود استفاده شد، ماسک های روی بینی و دهان بود که بازیکنان روی صورتشان قرار دادند. این ماسک ها توانایی شبیه سازی تمرینات از نظر میزان اکسیژن را در ارتفاع های 2 تا 10 هزار متر دارند.
موانع مخصوصی که قبل از این شبیه آن توسط برانکو از کرواسی برای پرسپولیس آمده بود نیز در تمرینات سپیدرود دیده می شد.
بازیکنان سپیدرود هم این روزها با وجود شکست در آخرین مسابقه برابر گسترش فولاد روحیه و انگیزه بسیار بالایی پیدا کرده اند. حضور کریمی و همین ابزار و آلات به روز فوتبال می تواند خودش انگیزه و انرژی مناسبی را به تیم تزریق کند. اتفاقی که افتاده و آن را از چهره بازیکنی مثل حسین کعبی هم می توان فهمید که با حضور همبازی قدیمی اش روحیه گرفته است.
جی پی اس برای اندازه گرفتن میزان فعالیت و سوخت و ساز بدن بازیکنان و همچنین تورهای مخصوص دروازه برای بالابردن دقت در ضربه زدن از دیگر تجهیزاتی بودند که جادوگر از آن ها برای بالابردن کیفیت تیمش استفاده کرد.
کریمی این روزها با بازگشت به فوتبال آن هم با تیم پرطرفداری مثل سپیدرود که حداقل در اولین کارهای مالک جدیدش وضعیت خوبی دارد، روحیه خوبی پیدا کرده است. چه بهتر از این که جادوگر به جای اخم و افسردگی و فرورفتن در بحث های فرسایشی بازهم در مستطیل سبز حضور دارد. او انگار هری پاتر است که با ابزار و امکاناتش در زمین تمرین حاضر شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟