موضع باشگاه در قبال قرارداد طارمی - الغرافه

مهدی طارمی تصمیم نهایی خود را در قبال ترک باشگاه پرسپولیس گرفته و امروز راهی دوحه خواهد شد تا بعد از مذاکره با مدیران این تیم، پیراهن زرد آنها را تحویل گرفته و فوتبال خود را در قطر دنبال کند.
در این رابطه طی روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در خصوص دریافتی باشگاه پرسپولیس از الغرافه از سهم این قرارداد منتشر شده است که جدی‌ترین آن پرداخت حدود 500هزار دلاری از سوی الغرافه بوده است. در این بین گفته می‌شود طی صحبت‌هایی که بین مدیران پرسپولیس و طارمی صورت گرفته، این بازیکن به همراه مدیربرنامه خود شخصا مسئول مذاکره با الغرافه خواهند بود و باشگاه دخالتی در این ارتباط نخواهد داشت. طارمی بعد از توافق با تیم قطری بنا به خواسته باشگاه مبلغ مدنظر را به حساب پرسپولیس واریز خواهد کرد و در آن صورت رضایتنامه‌اش صادر خواهد شد.
با این شرایط مهدی طارمی که امشب تهران را به مقصد دوحه ترک خواهد کرد، بعد از مذاکره و توافق با الغرافه و دریافت پیش قرارداد، سهم باشگاه پرسپولیس را به حساب این باشگاه واریز خواهد کرد و بعد از آن با دریافت رضایتنامه و صدور آی تی سی قادر خواهد بود این تیم را در ادامه مسابقات لیگ ستارگان قطر همراهی کند. طارمی که مدت کوتاهی به پایان دوران محرومیتش باقی مانده، در لیگ قهرمانان آسیا نیز قادر خواهد بود تیمش را همراهی کرده و در صورت صعود از مرحله پلی‌آف در گروهی که تراکتورسازی نیز در آن حضور دارد، قرار خواهد گرفت که تقابل جالبی را برای او شکل خواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟