بنیتس: کوتینیو در 18 سالگی هم فوق العاده بود

کوتینیو روز گذشته با 160 میلیون یورو از لیورپول جدا شد و به بارسلونا پیوست و به دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال تبدیل شد. او 5 سال در لیورپول حضور داشت و در این مدت نمایش های بسیار درخشانی داشت. سال 2013، لیورپول توانست او را با 10 میلیون یورو از اینتر جذب کند و حالا بنیتس که سال 2010 هدایت اینتر را برعهده داشت، به تمجید از کوتینیو پرداخت.
او گفت:" دیدن بازیکنی با کیفیت و توانایی های کوتینیو واقعا لذت بخش بود. او حتی در دوره حضور ما در اینتر که 18 ساله بود نیز کیفیت بسیار بالایی داشت و هر حریفی را دچار مشکل می‌کرد. توانایی او در پاس دادن، شوت‌زنی و ... عالی بود. او همه چیز داشت، حتی با اینکه جوان بود و جای پیشرفت خیلی بالایی داشت.
او دیدی استثنایی در ارسال پاس های نهایی داشت، پاس های تعیین کننده. این موضوع در فوتبال بسیار مهم است. ولی جدا از این‌ها، او بسیار فروتن است، بسیار سخت کوش است و همواره به دنبال یادگیری است.گوش می‌کند تا توانایی هایش را بهبود ببخشد. او همه چیز داشت، همه چیز. 18 ساله بود ولی توانایی هایش همه را شگفت زده می‌کرد. ترکیب توانایی ها با شخصیتش باعث شده که او چنین قیمتی داشته باشد."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 344930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟