بمب بزرگ نقل و انتقالات تابستانی PSG فاش شد

پرداخت 222 میلیون یورو برای جذب نیمار و جدا کردن این فوق ستاره برزیلی از بارسا، به یکباره باعث افزایش قیمت ها در بازار Store شد و حالا بازیکنی که شاید 80 میلیون یورو ارزش داشته باشد، با دو برابر قیمت جا به جا می شود.
پی اس جی که خطر فیرپلی مالی را به شدت احساس می کند و به همین دلیل قصد دارد تعدادی از بازیکنان خود را به فروش برساند، دست بردار نیست و تصمیم دارد بمب دیگری در انتقالات تابستانی آتی منفجر کند و گزینه مورد نظر این باشگاه نیز کسی جز کریستیانو رونالدو Ronaldo نیست.
طبق ادعای ال کنفیدنسیال، ناصر الخلیفی، مدیر قطری پی اس جی قصد دارد رویای دیرینه خود که جذب رونالدو است را محقق کرده و فوق ستاره پرتغالی را به خدمت بگیرد. او حاضر است در این راه ادینسون کاوانی را نیز به رئال بدهد. رئال قصد دارد فصل بعد یک مهاجم میانی بزرگ را به خدمت بگیرد و در حال حاضر هری کین و ایکاردی، گزینه های اول محسوب می شوند.
لازم به ذکر است که دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اولتیماتوم رونالدو به مدیران رئال مبنی بر اینکه 6 هفته فرصت دارند تا قرارداد او را بهبود ببخشند و در غیر این صورت او به یکی از سه پیشنهادی که به دستش رسیده پاسخ مثبت خواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 344232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟