پیش بازی فیورنتینا - اینترمیلان

نیم فصل دوم سری آ، امروز به صورت رسمی آغاز خواهد شد و در مهم ترین دیدار نیز دو تیم اینتر و فیورنتینا مقابل هم قرار خواهند گرفت. شاگردان اسپالتی که بیشتر فصل را نیمکت نشین بودند، با دو شکست و 1 تساوی که در 3 بازی اخیر به دست آوردند، به رده سوم سقوط Fall کرده و جایگاه خود در صدر جدول را از دست دادند. اینتر نمایش های خوبی تا به اینجا داشته ولی در سه هفته اخیر، امتیازات زیادی از دست داده است که همین موضوع باعث سقوط آنها به رده سوم شده است. اسپالتی می‌کوشد با تیمش برای قهرمانی بجنگد ولی هدف آنها کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، هدفی که رقابت زیادی با دیگر تیم‌ها پیش رو اینتر خواهد گذاشت.
در آن سو فیورنتینا با 27 امتیاز در رده هفتم جدول قرر گرفته است. آنها در 6 بازی اخیر خود، 4 تساوی و 2 پیروزی به دست آورده اند و روند خوبی طی نکرده اند، با این حال شکست ناپذیری شان در این چند بازی می‌تواند کار نراتزوری را برای کسب نتیجه دشوار کند
در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای فیورنتینا و 2 پیروزی برای اینتر حاصل شده و باید دید که آیا اسپالتی می‌تواند این روند را دچار تغییر کند یا باز هم فیورنتینا به برتری خود مثل بازی های اخیر ادامه خواهد داد. اینتر برای این دیدار از همراهی میراندا و دی آمبروزیو محروم خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 344127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟