حمله کی‌روش به کرانچار با هدف برانکو؟

کارلوس کی‌روش روز گذشته در پیامی عجیب بار دیگر به یکی دیگر از سرمربیان لیگ برتر تاخت تا گره مذاکره راهگشا برای تعامل طرفین همچنان دور و دورتر شود. زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات سپاهان که در واکنش به پیشنهاد کی‌روش برای برگزاری جلسات با مربیان تیم ملی مدعی شده بود دسترسی به او ندارد و تنها کمک‌های او در ایران حضور دارند، با پیام کی‌روش مبنی بر اینکه او شانس شناختش را از دست داده مواجه شد: پس از گذشت هفت سال از نتایج و دستاوردهای تاریخی برای فوتبال ایران اگر همکار عزیز بنده جناب آقای کرانچار هنوز من را نمی‌شناسند و به من اعتماد ندارند هیچ وقت این شناخت را پیدا نخواهند کرد و اعتماد نخواهند داشت.
این بیانیه که کلمات به کار رفته در آن را نمی‌توان چندان دوستانه تلقی کرد خطاب به کرانچار، سرمربی سپاهان ادا شد که در واکنش به صحبتی در خصوص راهکار همکاری و تعامل با کی‌روش را چطور ارزیابی می‌کند، گفته بود: به دنبال این هستم که سرمربی تیم ملی دقیقا توضیح بدهد که شرایط ریکاوری باشگاه‌ها با تیم ملی چه فرقی دارد؟ این تنها سؤال من به عنوان سرمربی تیم‌های باشگاهی نیست بلکه تمام مربیان به دنبال این هستند تا مطلع شوند دقیقا سرمربی تیم ملی چه درخواستی دارد. من نمی‌گویم نمی‌خواهیم به تیم ملی کمک کنیم. اگر در حد توان‌مان به تیم ملی کمک می‌کنیم فقط برایم این مهم است که سرمربی تیم ملی چه درخواستی دارد.
صحبت‌های کی‌روش اما نشان می‌دهد او راه دیپلماسی مذاکره با سران مخالف با برنامه او در تیم ملی را به بدترین شکل تدوین کرده و این اتفاق که پیش از این در خصوص برانکو ایوانکوویچ نیز رخ داده بود، راه مذاکره طرفین را به مسیر بن بست نزدیک کرده است. برانکو ایوانکوویچ نیز البته پیش از این بارها در قبال سوالاتی در زمینه درخواست کی‌روش برای در اختیار قرار دادن بازیکنان برای تمرینات ریکاوری در تیم ملی عنوان کرده بود چنین درخواستی به صورت کتبی به دست او و باشگاه نرسیده و هر زمان این درخواست کتبی از سوی سرمربی تیم ملی به دستش برسد در خصوص آن پاسخگو خواهد بود تا او نیز پاسخی همچون کرانچار به سرمربی پرتغالی تیم ملی دهد و ائتلاف کرواتی‌شان را به نمایش بگذارند.
شاید سرمربی تیم ملی که اکنون مردان کروات حاضر در فوتبال ایران را به عنوان سرسخت‌ترین مخالفان برنامه‌ی خود می‌بیند، در روزهایی که اخباری مبنی بر مذاکره و جلسه بین او و برانکو ایوانکوویچ در محل فدراسیون فوتبال شنیده می‌شود، اینچنین به کرانچار تاخته است تا به نوعی حساب کار دست مرد موفق نیمکت پرسپولیس هم بیاید !برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 342933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟