قاضی‌پور: استقلالی‌ها نگران حضور در تبریز نباشند

تراکتورسازی و پرسپولیس برگزار کننده پرحاشیه‌ترین دیدار فصل بوده‌اند و اتفاقات درون استادیوم باعث شده تا نمایندگان مجلس نیز به این موضوع ورود کرده و خواهان بررسی دلایل این تنش بزرگ بین طرفداران دو تیم شده‌اند.
نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایلنا در خصوص اتفاقات ورزشگاه آزادی Freedom در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: متاسفانه اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی ناراحتی هواداران تراکتورسازی و خصوصا مردم آذربایجان را به همراه داشته است. ما قطعا در اولین جلسه مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش Sport بابت این اتفاق تذکر خواهیم داد تا با مسببان این اتفاق برخورد نماید. ما از قومیت مردم آذربایجان دفاع خواهیم کرد چون آذربایجان بال سنگین ایران است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: فدراسیون فوتبال می‌دانست این مسابقه حساس است اما آن را در روز شهادت خانم معصومه (س) و همچنین شب 9 دی برگزار کرد. آنها می‌دانستند که مردم قطعا در ورزشگاه شعار خواهند داد و می‌توانستند با کمی تدبیر بازی در ورزشگاه دیگری یا بدون تماشاگر برگزار کنند یا حداقل زمانی که بی‌احترامی‌ها شروع شد صدا وسیما بازی را قطع می‌کرد تا مردم صداها را نشنوند.
قاضی‌پور درباره اینکه استقلال Esteghlal این هفته به تبریز خواهد آمد و از سوی برخی هواداران تراکتورسازی تهدیدهایی مبنی بر جبران اتفاقات استادیوم آزادی شکل گرفته و بر این اساس چه تدابیری برای مسابقه انجام خواهد شد، گفت: ما با احترام کامل این مسابقه را در تبریز برگزار خواهیم کرد. کاری به استقلال نداریم و خیال آنها راحت باشد. جواب اتفاقات هفته بعد را در مجلس خواهیم گرفت نه در زمین فوتبال.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 342564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟