پرسپولیس در انتظار مهاجم برانکوساز!

در سه فصل اخیر پرسپولیسی ها همواره بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشته اند و این موضوع را مدیون مهاجمان و البته هافبک های موقعیت سازشان هستند. اما بالاتر از همه این ها، برانکو ایوانکوویچی ایستاده که آن ها را هدایت و راهنمایی می کند و در هریک، تحول هایی ایجاد کرده است. برانکو را می توان نماد یک مربی خارجی بادانش، بی حاشیه و البته خوش اخلاق دانست. کسی که محمد انصاری را از لیگ دسته اول به تیم ملی رساند و محسن ربیع خواه را به مهره ای کارآمد تبدیل کرد. اگرچه علیپور در دوران او به اوج رسید و حالا هم آقای گل لیگ است، اما جای کشف یک مهاجم در کارنامه این سرمربی کروات همچنان خالی است.
او در لیگ پانزدهم، طارمی را دراختیار داشت که به دست علی دایی سرخپوش شده بود. زوج او علیپوری بود که در زمان درخشان به این تیم پیوسته بود و جری بنگستون که با نظر برانکو به پرسپولیس آمد هم تنها یک فصل در این تیم حضور داشت. فصل بعدی بازهم طارمی و علیپور بودند و این بار امیری 28 ساله به تیم اضافه شده بود. او اگرچه جزو 10 بازیکن برتر لیگ است اما نمیتواند یک کشف قلمداد شود.
حال با این تفاسیر و علاقه طارمی به خروج از کشور، برانکو ملزم به خرید یک مهاجم در نیم فصل لیگ هجدهم است. مهاجمی که پس از منشا و علیپور مهاجم سوم سرخ ها خواهد بود اما پس از ترانسفر احتمالی علیپور (در صورت درخشش و در پایان لیگ هجدهم) به مهاجم اول تیم پرسپولیس تیم خواهد شد و اینجاست که باید دید آیا پروفسور در کشف یک مهاجم ایرانی نیز می تواند موفق عمل کند یا خیر؟!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 342563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟