پیکان بعد از 7 برد پیاپی دیگر نمی برد!

هفته های ابتدایی لیگ هفدهم چندان برای شاگردان مجید جلالی دلچسب نبود و آنها نتایج خوبی کسب نمی کردند، اما پس از کسب پیروزی مقابل فولادخوزستان در هفته پنجم آنها هفت پیروزی پیاپی کسب کردند و در مقطعی به صدر جدول رده بندی هم رسیدند، اما روزهای سختی انتظار مجید جلالی و شاگردانش را می کشید.
پیکان که در دیدار هفته یازدهم به سختی موفق شده بود شاگردان کرانچار را با تیزهوشی و گل دقایق پایانی مغلوب کند، از هفته دوازدهم به بعد موفق به کسب سه امتیاز نشده است.
آنها طی این مدت سه تساوی یک بر یک مقابل صنعت نفت آبادان، پدیده و پارس جنوبی کسب کردند و دو شکست یک بر صفر مقابل استقلال Esteghlal خوزستان و سایپا هم در کارنامه آنها ثبت شد. شاگردان جلالی در مقابل استقلال تهران هم به تساوی بدون گل دست یافتند، تا 6 هفته را در شرایطی با کسب 4 امتیاز پشت سر بگذارند که از 7 هفته پیشین 21 امتیاز کسب کرده بودند.
گفتنی است که شاگردان جلالی 2 امتیاز هم از 4 دیدار ابتدایی لیگ کسب کرده بودند.
حالا مجید جلالی اگر به دنبال کسب سهمیه و حضور در رقابت های آسیایی باشد باید از لحاظ روحی و فنی تیمش را بار دیگر به رقابت ها بازگرداند؛ اتفاقی که با توجه به بررسی نتایج پیکان روی نمودار به هیچ وجه بعید نیست و آنها نشان داده اند که توانایی انجام آن را با توجه به استحکام خوب خط دفاعی اشان دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 342517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟