روستایی: خوشحالم طلسم گل نزدنم شکسته شد

در خصوص پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت:‌ ما برد مهمی را بدست آوردیم و خوشحالم که ششمین برد پیاپی را کسب کردیم. در نیمه اول کنترل خوبی بر بازی داشتیم و فرصت‌هایی بدست آوردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در نیمه دوم هم شرایط خوبی داشتیم؛ ولی در بعضی لحظات تراکتورسازی روی دروازه ما فشار آورد. در نهایت مهم این بود که 3 امتیاز را بگیریم.
روستایی در مورد گل 3 امتیازی خودش در این مسابقه گفت: امسال برای سومین بار بود که در ترکیب ثابت بازی می‌کردم. پارسال که گل نزدم و امسال هم تا این هفته موفق به گل‌ زدن نشده بودم. واقعا خوشحال شدم که طلسم گل‌ نزدنم مقابل تراکتورسازی شکسته شد. امیدوارم که تیم ما این روند را ادامه بدهد و من هم بتوانم بازی‌های تاثیرگذاری انجام بدهم.
روستایی در مورد کار کردن با مجید جلالی گفت:‌ من هر چه دارم از آقای جلالی است و از اعتماد او تشکر می‌کنم. امیدوارم با عملکرد خوبم جواب زحمات جلالی را بدهم.
روستایی در مورد شانس پیکان برای کسب سهمیه آسیا یا قهرمانی در لیگ برتر گفت:‌ هنوز خیلی زود است در این مورد صحبت کنیم، چون هنوز بازی‌های زیادی مانده است. تلاش ما این است که این روند را ادامه بدهیم؛ ولی در مورد آینده چیزی قابل پیش‌بینی نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟