رسمی: تن هاگ به عنوان سرمربی آژاکس معرفی شد

تن هاگ در بایرن مونیخ و در زمان حضور گواردیولا، هدایت تیم رزرو باشگاه را برعهده داشت و پس از آن به هلند بازگشت تا هدایت باشگاه اوترخت را برعهده بگیرد. حال او از این باشگاه جدا شد و از روز اول ژانویه، هدایت آژاکس را با قراردادی دو سال و نیمه برعهده خواهد گرفت.
تن هاگ به عنوان مدیر فنی و سرمربی در اوترخت فعالیت کرد و در فصل اول حضورش در این تیم، کار را در رده پنجم به پایان رساند و تیم را برای اولین بار پس از دوازده سال به فینال جام حذفی رساند که مقابل فاینورد متحمل شکست شدند.
مارسل کایزر در تابستان، جانشین پیتر بوش روی نیمکت آژاکس شد ولی نتایج ضعیف در نهایت منجر به اخراج او شد تا حالا تن هاگ هدایت آژاکس را برعهده بگیرد. کایزر در رقابت های اروپایی بسیار ضعیف کار کرد و از چمپیونزلیگ و یورو لیگ حذف شد. با این حال در لیگ هلند آنها با 5 امتیاز در تعقیب صدرنشین یعنی آیندهوون بودند. با این حال در نهایت او و کادر فنی اش متشکل از دنیس برگ کمپ و اسپایکرمن از هدایت آژاکس کنار گذاشته شدند.
تن هاگ سال گذشته به عنوان بهترین مربی هلند معرفی شد و عملکرد خوب او در گذشته، از عوامل اصلی انتخابش توسط آژاکس بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 341793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟