نارضایتی پدیده اسپانیایی از شرایطش در رئال

هافبک 21 ساله عناوین متعددی در طول سال 2017 دریافت کرد که از جمله مهم ترین آنها، عنوان پدیده فصل 2017 از سوی یوفا بود. با این حال، او امیدوار است که در سال 2018، بیشتر در ترکیب رئال مادرید قرار بگیرد.
در سالی که گذشت، او از 63 بازی رئال، تنها در 22 بازی در ترکیب اصلی قرار داشت و تنها در 14 بازی از این 22 بازی تا پایان در زمین ماند. با توجه به ترکیب رئال، او در فصل اول حضورش در رئال هفدهمین بازیکن از لحاظ زمان بازی بود و این فصل او به رده سیزدهم رسیده بود.
او در 9 بازی از 17 بازی لالیگا در ترکیب اصلی قرار داشته و در چمپیونزلیگ نیز تنها یک بازی فیکس بوده که به دیدار مقابل آپوئل باز می‌گردد. زیدان اخیرا اعلام کرده که حواسش به هافبک جوان ارزشمند تیمش هست؛ ولی واقعیت این است که آسنسیو دوست دارد دقایق بیشتری بازی کند. آنها که او را می‌شناختند، به مارکا گفته اند که این صبوری در وجود اوست؛ ولی انتظار داشته اند که او رفته رفته بهتر کار کند.
شرایط آسنسیو، بسیار شبیه به شرایط ایسکو در سال گذشته است، جایی که او تا آستانه جدایی از رئال رفت؛ ولی درخشش استثنایی اش او را به ترکیب اصلی رساند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 341673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟