22 و 114 دقیقه سرنوشت ساز برای جاودانگی حسینی

سید حسین حسینی بی تردید میهمان ناخوانده ترکیب استقلال Esteghlal است، بازیکنی که در ابتدای فصل کمتر کسی می توانست فکر حضور او در ترکیب اصلی را کند؛ اما شرایط طوری رقم خود که او به ترکیب تیمش اضافه شد و امروز به یکی از ستاره های فوتبال ایران تبدیل شده است.
حسینی در شروع کارش در استقلال نمایش خوبی داشت؛ اما گل دریافت می کرد. از زمانی که شفر سرمربی این تیم شد او هم نمایش خوبی دارد و هم گلی دریافت نمی کند تا جایی که او هم اکنون در آستانه شکستن 2 رکورد تاریخی قرار گرفته است.
سیدحسین حسینی هم اکنون 608 دقیقه موفق شده است دروازه تیمش را بسته نگه دارد و اگر بتواند تا دقیقه 22 بازی با استقلال خوزستان دروازه تیم خود را بسته نگه دارد، رکورد 630 دقیقه کلین شیت که در اختیار وحید طالب لو است را جابه جا می کند و آقای کلین شیت استقلال می شود.
اما حسینی بعد از شکست احتمالی این رکورد، 92 دقیقه دیگر باید مقاومت کند تا با شکستن رکورد علیرضا بیرانوند، آقای کلین شیت تاریخ لیگ ایران بشود.
با این شرایط حسینی باید ضمن بسته نگه داشتن دروازه اش در بازی با استقلال خوزستان تا دقیقه 24 بازی با تراکتورسازی هم مقاومت کند تا بتواند رکورد جاودانه ای در لیگ ایران به ثبت برساند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 341336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟