پارس و خطر از دست رفتن رتبه دوم جدول

پارس جنوبی که بخش زیادی از نیم فصل اول را صدرنشین لیگ برتر بود در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفت به طوری که اکنون با 29 امتیاز و 8 امتیاز کمتر از پرسپولیس صدرنشین، در رده دوم قرار دارد. از طرف دیگر تیم های فولاد و پیکان با 28 و 26 امتیاز می توانند در صورت ادامه این روند جای این تیم را در جایگاه دوم بگیرند.
10 بازی و 13 امتیاز
تیم پارس جنوبی تا هفته ششم نتایج بسیار خوبی گرفت. این تیم تا پایان هفته ششم در 5 مسابقه برابر تیم های گسترش فولاد، پیکان، صنعت نفت، استقلال Esteghlal خوزستان و استقلال تهران به برتری رسید و در بازی برابر سپاهان به تساوی رسید. اما بعد از برد این تیم برابر استقلال در هفته ششم پارس جنوبی در سه بازی پیاپی برابر تیم های سایپا، پدیده و تراکتورسازی به نتیجه مساوی یک بر یک رسید. بعد از این مساوی ها پارس به دو برد پرگل و با نتایج سه بر صفر برابر ذوب آهن و سه بر یک برابر سپیدرود رسید و کماکان تیم بدون شکست لیگ برتر باقی ماند. اما از بعد از بازی این تیم برابر سپیدرود روند نتایج بد این تیم آغاز شد.
پارس دو باخت متوالی برابر دو تیم بالای جدولی پرسپولیس و فولاد داشت و سپس با نفت تهران مساوی کرد. این تیم بعد از آن سیاه جامگان را با اختلاف یک گل برد؛ اما بعد از آن برابر گسترش فولاد در شهر جم با دو گل مغلوب شد تا حتی رده دوم این تیم نیز به خطر بیفتد. این تیم در 10 بازی اخیرش 13 امتیاز و میانگین 1.3 امتیاز را به دست آورده است.
پارس و بازی های آینده
پارس برای ماندن در جمع مدعیان درجه یک قهرمانی و کسب سهمیه آسیا کار دشواری پیش رو دارد. این تیم باید در هفته هفدهم در زمین حریف به مصاف پیکان برود ، بعد باید در جم میزبان سپاهان باشد و سپس در آبادان میهمان تیم زخم خورده صنعت نفت است. آیا پارسی ها می توانند بار دیگر به روند موفقیت آمیزشان بازگردند؟ باید منتظر هفته های آینده ماند...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 340446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟