اولین نشانه های بهبود در ستاره آژاکس

عبدالحق که تنها 20 سال دارد، به علت سکته در زمین فوتبال، دچار مشکلات شدید مغزی شد و پزشکان تایید کرده بودند که او دیگر نمی‌تواند غذا بخورد، حرکت کند، ببیند و صحبت کند. در حقیقت او در وضعیت نباتی به سر می برد؛ ولی پدرش تایید کرد که امیدهایی برای بهبود او مشاهده شده است.
او در شهر تیلبورگ در یک مرکز توانبخشی بستری است و پدرش، محمد تایید کرد که وقتی یک توپ فوتبال روی سینه پسرش قرار گرفت، او لبخند زده است. او معتقد است که از ارتباط قوی پسرش با فوتبال بسیار خوشحال است ولی ناراحت است که او دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند."
برادر بزرگتر عبدالحق، عبدالرحیم نیز در این رابطه گفت:" گاهی او با لبخند زدن و پلک زدن واکنش نشان می‌دهد ولی وقتی آیه محبوب او از قران را می‌خوانم، او می‌لرزد. این را هیچگاه فراموش نمی‌کنم. بدون ایمان به اسلام مطمئنا افسرده می‌شدم، مطمئنا نابود می‌شدم."
پدر عبدالحق ادامه داد:" تمام افرادی که برای همراهی و همدردی به پیش ما آمدند، نشان دادند که عبدالحق چطور می‌تواند با مردم در ارتباط باشد. شهردار نیز برای ملاقات او آمد و صحبت های زیبایی نیز مطرح کرد."
پس از این اتفاق، افراد زیادی به حمایت از نوری پرداختند و کمپینی با اسم "اپی، قوی باش" ایجاد کردند. اپی لقب عبدالحق در آژاکس است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 338893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟