امیری بازی با فولاد را هم از دست داد

وحید امیری، وینگر ملی‌پوش پرسپولیس که طی‌ هفته‌های اخیر با عملکردی درخشان در ترکیب سرخپوشان سازنده سه گل تیمش لقب گرفته بود، به خاطر مصدومیت، دیدار با فولاد خوزستان در هفته شانزدهم را نیز از دست داد و قادر به همراهی سرخپوشان نخواهد بود.
امیری که در دیدار مقابل بادران در مرحله یک هشتم جام حذفی در اوایل بازی دچار مصدومیت شده بود، با همان شرایط تا پایان نیمه اول در زمین حضور یافت که این مساله باعث تشدید مصدومیتش شده است.
او بعد از دریافت ام آر آی و مشخص شدن موضع مصدومیتش بازی با نفت آبادان را از دست داد و در حالی که کادرپزشکی امیدوار به بازگرداندن او به تمرینات گروهی پیش از جدال با فولاد خوزستان بودند، در این امر‌ ناکام ماند. مدت دوری او از ترکیب سرخپوشان در شرایط فعلی ۱۵ روز تخمین زده شده است و با این حساب حضورش برابر تراکتورسازی تبریز نیز در ‌ابهام قرار دارد.
امیری که یکی از نفرات مورد اعتماد کارلوس کی‌روش در تیم ملی نیز محسوب می‌شود، به دنبال این است تا شرایط درمانی خود را هر چه زودتر و با کیفیت لازم دنبال کرده تا بتواند فرصت بازگشت زودهنگامش را فراهم کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 338889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟