ماجرای جالب قرار داد 2 میلیاردی علی کریمی در تیم نفت

مشخص شد که قرارداد علی کریمی با نفت 2/2 میلیارد بوده که رقم بسیار بالایی است. عجیب اینکه مسئولان نفت بعد از دعوا با کریمی گفته بودند او باید دستیار درخشان شود!
یعنی مربی 2/2 میلیاردی باید دستیار درخشانی می‌شد که نهایتاً قراردادش 500، 600 میلیون تومان است!
حالا کاری به مکانیزم حضور همیشگی درخشان در نفت و بازیکنانی که او جذب کرده نداریم اما انصافاً مدیری که با علی کریمی قرارداد 2/2 میلیاردی می‌بندد و بعد می‌گوید او بیاید دستیار درخشان شود ما را چی فرض می‌کند؟
یعنی شرایط طوری است که چون حرف زدن برخلاف همه چیز دیگر مالیات ندارد یک عده باید هرچه دوست دارند بگویند؟! الان شما یک سیخ چلوکباب کوبیده 6 هزار تومانی که بخری باید نصف قیمتش مالیات بر ارزش افزوده هم بپردازی آن وقت چطور می‌شود یک عده هر وقت دلشان بخواهد حرف‌های آنچنانی می‌زنند و کسی هم جلودارشان نیست؟
همین نفت اگر فدراسیون ما اقتدار داشت (که نداشت) اصلاً‌ امسال نباید در لیگ شرکت می‌کرد اما از آنجایی که در فوتبال ما «قانون تلفن» حکم می‌کند نفتی‌ها با وجود خروارها بدهی آمدند و حالا این بساط راه افتاده که در حد پرسپولیس و استقلال Esteghlal حاشیه و بدهی دارند و تکلیف طلبکاران هم مشخص نیست.
کار به جایی کشیده که خود حمید درخشان می‌گوید بهتر است نفت در آسیا شرکت نکند اما سؤال اصلی این است که با کدام پشتوانه مالی ۲ بار با علی کریمی و ۳ بار با حمید درخشان قرارداد بستند و وقتی به خلق‌ا... بدهکارند چطور با علی کریمی قرارداد 2/2 میلیاردی بستند که حالا نمی‌توانند یک پنجم پولش را بدهند؟!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 337527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟