واکنش فدراسیون فوتبال اسپانیا به خبر تهدید فیفا

ال پائیس مدعی شده است که دخالت دولت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا باعث شده تا فیفا واکنش نشان داده و لاروخا را به اخراج از جام جهانی تهدید کند.
فدراسیون فوتبال اسپانیا از زمان متهم شدن آنخل ویار به فساد مالی و پولشویی، چند ماه است که بدون رئیس اداره می شود و خوان لوئیس لاره آ، به طور موقت سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.
لاره آ پس از انتشار این گزارش و در واکنش به آن گفت:« این ادعا صحت ندارد و فیفا ما را به اخراج از جام جهانی متهم نکرده است. تماس اخیر فیفا فقط برای کسب اطلاعات از وضعیت فدراسیون بود و قرار است به زودی نشستی با اینفانتینو(رئیس فیفا) صورت بگیرد چرا که وی نگران وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال است.
هیچکس ما را به اخراج از جام جهانی متهم نکرده و غیر ممکن است که چنین اتفاقی رخ دهد. اصلا کسی با ما در این مورد حرف هم نزده است. صحبت در این مورد بیهوده است و قرار نیست اتفاق ناگواری بیفتد.
اخراج اسپانیا برای جایگزینی ایتالیا؟ ما در زمین مجوز حضور در جام جهانی را کسب کردیم و فدراسیون نیز عملکردی کاملا قانونی و نرمال دارد. فکر می کنم در این مورد ما و فیفا در توافق کامل با یکدیگر قرار داریم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 337189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟