وقتی خلعتبری دروازه‌بان شد

تیم فوتبال بزرگسالان پدیده برای حضوری مقتدرانه و ادامه روند خوب خود در نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر از تعطیلات نیم‌فصل استفاده کرده و راهی اردوی کیش شده است تا بتواند در نیم‌فصل دوم نیز نتایج خوبی را در کارنامه خود ثبت کند.
در این اردو که با حضور تمامی بازیکنان و کادر فنی این باشگاه برگزار می‌شود، خبر خوشحال‌کننده برای محمدرضا مهاجری بازگشت مصدومان این تیم است ضمن اینکه خبر می‌رسد بنا به مستندات موجود احتمال بازگشت شش امتیاز نیز با توجه به طی نشدن کامل پروتکل کسر امتیاز ، بسیار محتمل بوده و پدیده‌ می‌تواند به تغییر رای امیدوار باشد والا این امتیازات را هم باید کنار امتیازات حساسی که این تیم در این فصل از دست داد گذاشت.
تمرینات شاداب پدیده در جزیره زیبای کیش سوژه‌های جالبی چون گلری محمدرضا خلعتبری و رسیدن تمامی مصدومان تیم داشت که با شادابی تمرینات مشهدی‌ها توام شده بود و نوید حضور قدرتمند تیم در نیم‌فصل دوم را به کادر فنی پدیده می‌داد.
گفتنی است تیم پدیده پس از برگزاری این اردوی ده روزه به مشهد بازمی‌گردد تا خود را برای مصاف با پیکان تهران در چارچوب هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ‌برتر آماده کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟