چرا رئال نیاز به خرید مهاجم جدید ندارد؟

14 هفته از لالیگا گذشته و دو مهاجم اصلی رئال یعنی رونالدو Ronaldo و بنزما در مجموع 4 گل به ثمر رسانده اند. تابستان وقتی موراتا و ماریانو از رئال جدا شدند و این باشگاه هیچ جایگزینی جذب نکرد، بسیاری پیش بینی می کردند که کهکشانی ها در این فصل از لحاظ گلزنی دچار افت شوند؛ ولی شرایط کنونی بسیار بدتر از حد تصورات است.
گفته می شود که رئال تمایل به جذب یک مهاجم جدید در انتقالات زمستانی را دارد؛ اما واقعا این مهاجم جدید به کار رئال خواهد آمد؟
زیدان همواره در نشست های خود تاکید کرده است که دوست ندارد به مجموعه فعلی خود با خرید یکی دو بازیکن شوک وارد کند و ترجیح می دهد اتحاد و انسجام کنونی تیمش را حفظ کند. ساده است که با چنین دیدگاهی و با توجه به اینکه زیدان برای اعتماد به هر بازیکنی همواره زمان زیادی صرف می کند، بتوان حدس زد که مهاجم جدید، جای ثابتی روی نیمکت ذخیره ها خواهد داشت.
اطمینان زیدان به بنزما و اینکه معتقد است او بهترین زوج حمله برای رونالدو است نیز مزید بر علت خواهد بود تا نتوانیم به مهاجم جدید به عنوان یک ناجی برای رئال نگاه کنیم. بهبود مصدومیت بیل و نیز درخشش مایورال هر زمان که به وی میدان داده شده است را نیز اضافه کنید. ایکاردی و لواندوفسکی، گزینه های خوبی برای خط حمله رئال هستند؛ ولی همه می دانند که جذب شان در زمستان غیرممکن است.
به نظر می رسد که مشکل فعلی رئال بیش از ضعف گلزنی، در افت کیفیت فنی بسیاری از ستاره های این تیم است که باید به فرم فصل گذشته خود بازگردند. زیدان بیش از هر خرید جدیدی در فاز حمله باید ستاره های تیمش را احیا کند تا اینکه یک نیمکت نشین دیگر به ذخیره های فعلی اضافه شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟