اگر زیدان من را می‌خواست، در رئال می‌ماندم

ماریانو فصل گذشته توانست خود را به تیم اصلی رئال برساند ولی در نهایت در این تیم ماندنی نشد و در تابستان به لیون پیوست. او عملکردی فوق العاده در لیون داشته و در 11 بازی در لیگ فرانسه 8 گل به ثمر رسانده است. این در حالیست که رئال در این فصل از مشکلات متعدد در خط حمله رنج می‌برد و در گلزنی ناکام است. حال ماریانو مدعی شد که اگر زیدان او را می‌خواست، در تیم می‌ماند.
او گفت:" موراتا تصمیمش را برای رفتن گرفته بود ولی من قبل از او رفته بودم. با باشگاه مذاکره کردیم و به نظرم بهترین تصمیم این بود که از تیم جدا شوم تا شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشم. هیچ بازیکنی نمی‌تواند رئال را رد کند ولی تمرکز من روی لیون است.
خوشحالم که فصل گذشته در رئال نقش داشتم. با زیدان در مورد جدایی ام صحبت گرفتم و تصمیم بر این شد که رئال را ترک کنم. در لیون نیز جانشین لاکازت شدم. اگر زیدان از من می‌خواست که بمانم، قطعا می‌ماندم. با تمام وجود برای رئال بازی می‌کردم و در تلاش بودم بهترین عملکرد را داشته باشم. پارسال نیز برای این در رئال ماندم که باشگاه به ماندنم ابراز علاقه کرد. به خاطر تعدد مصدومیت های بنزما من حفظ شدم. دقایق زیادی بازی نکردم ولی زیدان خواسته بود که در تیم بمانم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 323523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟