پیش بازی اینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ

بایرن از زمان حضور هاینکس عملکرد فوق العاده ای داشته و توانسته صدر جدول بوندس لیگا را از آن خود کند. آنها در حال حاضر با 32 امتیاز صدرنشین هستند و در 6 بازی اخیرشان، 5 پیروزی و 1 شکست به دست آورده اند. انتظار می‌رود که امسال نیز بایرن به قهرمانی بوندس لیگا برسد و کار دشواری در مسیر خود نداشته باشد.
در آن سو اینتراخت با 22 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است. در حالی که تنها 10 امتیاز فاصله آنها با بایرن است؛ ولی 8 رتبه بینشان اختلاف وجود دارد. اینتراخت در 6 بازی اخیرش، 2 پیروزی، 3 تساوی و 1 شکست کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارد. حال آنها میزبان قدرتمندترین تیم آلمان هستند و کار دشواری پیش رو خواهند داشت. نکته جالب در تقابل دو تیم، میانگین سنی کاملا متفاوت دو تیم است. بایرن مونیخ با میانگین 29 سال سن، تیم مسنی محسوب می‌شود؛ ولی اینتراخت با 25 سال، نسبتا جوان تر از حریف باواریایی است.
در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای بایرن و 2 تساوی به دست آمده و اینتراخت موفق به کسب پیروزی نشده است. نویر، روبن و آلکانتارا غایبین مهم این بازی هستند؛ ولی حضور کومان و برنات هنوز مشخص نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟