مورینیو: بازیکنان سیتی با یک باد زمین می‌خورند

شاگردان مورینیو فردا به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت و حساس ترین دیدار فصل لیگ برتر را برگزار می‌کنند. این دیدار علاوه بر رقابت بین دو تیم، از این جهت که آنها در رده اول و دوم قرار گرفته اند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. حال پیش از این دیدار، مورینیو به انتقاد از بازیکنان سیتی پرداخت.
او گفت:" سیتی تیم خوبی است. آنها خوب دفاع می‌کنند و وقتی توپ را از دست می‌دهند، واکنش خوبی دارند. در حمله نیز تناوب خوبی دارند و می‌توانند خیلی خوب خلاقیت داشته باشند. بازیکنان خیلی خوبی دارند، مربی فوق العاده ای دارند و نکات مثبت زیادی در مورد آنها می‌توان گفت. اگر به من بگویید که چه چیزی از آنها را دوست ندارم، باید بگویم اینکه تعادلشان خیلی زود به هم می‌خورد. در واقع با یک باد ساده بازیکن سیتی به زمین می‌افتد."
پپ دستبند سبزی به حمایت از زندانیان کاتالان به دست خواهد کرد و مورینیو در این رابطه گفت:" اگر قانون Law به ما اجازه چنین کاری بدهد، همه آزادند که این کار را انجام دهند؛ ولی نمی‌دانم اگر قوانین اجازه ارائه پیام سیاسی ندهد، باید چه کار کرد. ولی من پپ را می‌شناسم و احساساتش را به خوبی درک می‌کنم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟