لیگ‌یک / تساوی پر گل مدعیان در مسجد‌سلیمان

در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ یک تیم نفت در مسجد سلیمان از شاگردان محمد ربیعی پذیرایی می کرد که این دیدار حساس، جذاب و تماشایی که میان تیم های اول و دوم جدول رده بندی برگزار می شد، در پایان با تساوی 3 بر 3 پایان یافت، تا اختلاف میان تیم های اول و دوم جدول رده بندی از 7 امتیاز کمتر نشود.
اولین گل این دیدار خیلی زود در دقیقه 2 توسط امیر میربزرگی به ثمر رسید، اما عباس عسگری و حسین دوستدار در دقایق 9 و 37 برای میزبان گلزنی کردند تا شاگردان محمود فکری با پیروزی به رختکن بروند.
در نیمه دوم باز هم این تیم بادران بود که نمایش بهتری در شروع مجدد بازی داشت و با گل بهروز افشار در دقیقه 51 حساب کار را به تساوی کشاند. البته این پایان کار نبود و دو تیم یک بار دیگر گلزنی کردند؛ عباس عسگری در دقیقه 63 برای نفت مسجد سلیمان گلزنی کرد ولی تنها 5 دقیقه بعد مهدی ترکمان حساب کار را به تساوی کشاند و در ادامه نیز تلاش دو تیم راه به جایی نبرد، تا 6 گل را در یکی از مسابقات لیگ یکی که معمولا گل های زیادی در آن رد و بدل نمی شود شاهد باشیم و امتیازات هم میان دو تیم مدعی تقسیم شود.
با این یک امتیاز تیم نفت مسجد سلیمان 37 امتیازی شد و با 7 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی بادران صدر جدول را مانند هفته های پیش در اختیار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟