شوک عجیب مدیران نساجی به تیمشان

دو شکست پیاپی تیم نساجی در هفته های چهاردهم و پانزدهم لیگ دسته اول باعث به وجود آمدن حواشی تازه ای برای این تیم قدیمی شده است. این تیم در هفته چهاردهم با نتیجه یک بر صفر مغلوب ماشین سازی شد و در هفته پانزدهم بازی شش امتیازی را به نفت مسجد سلیمان باخت. بعد از شکست در بازی حساس و شش امتیازی با نفت مسجد سلیمان مالک باشگاه نساجی بازیکنان و کادرفنی این تیم را 10تا 15 درصد جریمه کرد.
داستان همیشگی نساجی
نساجی مازندران بعد از دو دهه رخوت باردیگر در دوسال اخیر یکی از تیم های مهم لیگ دسته اول و یکی از شانس های صعود به لیگ برتر شد. اتفاقی که فصل قبل با وجود کسب نتایج خوب در نیم فصل اول محقق نشد و با جداشدن سرمربی و تغییراتی که در تیم اعمال شد در نهایت این تیم نتوانست به لیگ برتر صعود کند. امسال نساجی از همان ابتدای فصل با مربی جدیدش مهدی پاشازاده یکی از مدعیان اصلی لیگ یک بوده است و اکنون حتی با وجود دو شکست پیاپی در رده سوم است. اما آنچه شاید شکست های اخیر نساجی را کمی سنگین جلوه می دهد این است که شکست برابر نفت مسجد سلیمان فاصله دوتیم در صدر جدول را به ده امتیاز رساند. هرچند که هنوز بیش از یک نیم فصل دیگر باقی مانده و هرتیمی می تواند چنین فواصل امتیازی را جبران کند.
وقتی توقع بالا می رود
نساجی قائمشهر یکی از تیم های ریشه دار و پرطرفدار فوتبال ایران است. یکی از آن تیم هایی که به واسطه ریشه و قدمت و هواداران متعصبش جای خالی آن در لیگ برتر احساس می شود. اما این تیم در دودهه گذشته هیچگاه آن قدرت مورد انتظار هوادارانش را نداشته و حتی یک بار هم موفق به حضور در لیگ برتر نشده است. در دوسال اخیر دو مربی جوان توانستند تا حدودی اعتبار و غرور از دست رفته این تیم را با کسب نتایج خوب در لیگ یک زنده کنند. محمودفکری فصل گذشته و تا چنین هفته هایی نتایج خوبی گرفته بود اما مشکلات او و مدیران باعث شد تا او از تیم کنار گذاشته شود و تغییرات بعدی تیم راهی به لیگ برتر پیدا نکرد. امسال هم مهدی پاشازاده تا هفته پانزدهم نتایج خوبی برای نساجی به دست آورده است. فاصله این تیم با تیم دوم جدول یعنی بادران تنها سه امتیاز است که امتیازی قابل جبران است.
شوک در آستانه بازی با فجر
نساجی در هفته شانزدهم روز یکشنبه در شیراز میهمان فجرسپاسی است. این در حالی است که بادران تیم دوم جدول باید در مسجد سلیمان با نفت این شهر به نوعی فینال نیم فصل اول را انجام بدهند و نتیجه این بازی می تواند در سرنوشت تیم نساجی نقش داشته باشد. اما اینکه چرا مسئولان نساجی قبل از بازی حساس این تیم برابر فجرسپاسی دست به این اقدام زده اند کمی عجیب به نظر می رسد چرا که آنچه مشخص است اینکه بازیکنان و کادرفنی نساجی از این اتفاق راضی نیستند. این در حالی است که نساجی هنوز وضعیت مالی خیلی خوبی ندارد و اختلافات مدیریتی نیز در این تیم به چشم می خورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟