پیش بازی آرسنال - منچستریونایتد

حساس ترین دیدار هفته لیگ برتر، امروز بین تیم های دوم و چهارم جدول برگزار خواهد شد. شیاطین سرخ در حال حاضر با 32 امتیاز در رده دوم هستند و نزدیک ترین تعقیب کننده سیتی به حساب می‌آیند. مورینیو و شاگردانش امیدوارند بتوانند اختلاف با سیتی را حفظ کرده تا در دیدار مستقیم مقابل این تیم، اختلاف امتیازات را کاهش دهند. یونایتد در 6 هفته اخیر 4 پیروزی و 2 شکست به ثبت رسانده که آماری پر فراز و نشیب برای شاگردان مورینیو محسوب می‌شود.
در آن سو، آرسنال با 28 امتیاز در رده چهارم لیگ قرار گرفته است. شاگردان ونگر که شروع خوبی در لیگ نداشتند، رفته رفته روند خوبی در پیش گرفتند و حالا در 6 بازی اخیرشان، 5 پیروزی و 1 شکست به ثبت رسانده اند. آرسنال خود را در جدول بالا کشید و حالا به فکر حضور در بین 4 تیم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.
در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای آرسنال، 2 تساوی و 1 پیروزی برای یونایتد به دست آمده است. شیاطین سرخ مایکل کریک، فلینی، فیل جونز و اریک بایلی را در اختیار نخواهند داشت و حضور ماتیچ هنوز مشخص نیست. در آن سو لاکازت غایب بزرگ این دیدار خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟